Szanowni Państwo,

Mamy przyjemność zaprosić Państwa na czwartą już edycję, wyjątkowego Ogólnopolskiego Kongresu „Menedżer w Służbie Zdrowiu”. Spotkanie odbędzie się 25 stycznia w Hotelu Ambasador Premium, w Łodzi przy ul. Kilińskiego 145.

Program wydarzenia został opracowany z zastosowaniem równoległych bloków tematycznych, dających możliwość dostosowania tematyki pod kątem specyfiki reprezentowanej placówki oraz potrzeb uczestnika.

Zakres tematyczny:

  1. “Ludzie przychodzą do firmy, ale odchodzą od szefa”. Inteligencja etyczna w życiu współczesnego menedżera.  Jak krok po kroku zbudować zaufanie w zespole pracowniczym i go nie stracić?
  2. Rozwój prywatnych placówek medycznych –  jak z sukcesem prowadzić działalność leczniczą?
  3. Nowoczesna placówka medyczna i zadowoleni pacjenci – jak to osiągnąć?
  4. Wyzwania społeczno-środowiskowe i organizacyjne lidera ESG w ochronie zdrowia
  5. Aktualne programy unijne dla  sektora ochrony zdrowia – podział środków, główne priorytety i terminy składania wniosków
  6. Wymagania prawne z zakresu ochrony środowiska dla Placówek Medycznych
  7. Optymalizacja lejka sprzedażowego w placówce medycznej
  8. Standardy prowadzenia rozmowy z wymagającymi i roszczeniowymi pacjentami. Stworzenie procedury reklamacyjnej w kilku krokach.
  9. Najlepsza strategia obsługi pacjenta – jak dzięki matrycy skuteczności zaprojektować obsługę pacjenta w najlepszej formie?
  10. Jak być wyjątkowym na rynku? Nietuzinkowe pomysły na marketing placówki medycznej. 
  11. BOMBA WYBUCHŁA I CO DALEJ? Strategie zarządzania sytuacjami kryzysowymi w komunikacji marek
  12. Czemu nie działa? – najczęstsze błędy w marketingu placówek medycznych i jak ich unikać.
  13. Wyróżnij się albo giń – skuteczny content marketing w placówkach medycznych.
  14. Wezwanie do zapłaty i co zrobić, gdy pacjent nie chce zapłacić za wizytę
  15. Reklama wyrobów medycznych oczami prawnika. Jak odnaleźć się w nowej rzeczywistości prawnej?
  16. Coaching zespołowy w placówce medycznej. Jak skutecznie wspierać i rozwijać zespoły pracownicze? 
  17. Ochrona Danych Osobowych – odpowiedzialność pracownika podmiotu leczniczego
  18. Kolorowa współpraca z zespołem, czyli jak wykorzystać kolory osobowości współpracowników do właściwego zarządzania?
  19. Naruszenie ochrony danych w placówce medycznej – przebieg postępowania
  20. Zgoda pacjenta na udzielanie świadczeń i inne oświadczenia pacjenta
  21. Innowacyjność produktu w jednostkach medycznych – prace badawczo – rozwojowe w jednostce medycznej.  
  22. Dostępność do świadczeń zdrowotnych, a organizacja harmonogramu przyjęć w podmiocie leczniczym.
  23. Pacjent u świadczeniodawcy, a wyniki kontroli RPP. Case study
  24. Koordynacja opieki zdrowotnej. Pacjent w centrum uwagi.
  25. Kontrola NFZ w podmiocie leczniczym, a rozliczanie świadczeń. Jak się przygotować?
  26. Jak znaleźć dobrą rejestratorkę? Profesjonalna rekrutacja pracowników Działu Obsługi Pacjenta
  27. Wprowadzanie funkcji opiekuna pacjenta w placówce medycznej – kiedy/czy warto?
  28. Elektroniczna Dokumentacja Medyczna w świetle aktualnych  zmian.
  29. Wyzwania dla systemów IT w medycynie
  30. Zakaz konkurencji personelu placówek medycznych
  31. Zwinne zarządzanie (ang. Agile Management) – potencjał i zagrożenia
  32. Jak działać dobrze i nie popełniać błędów, kiedy musisz zarządzać swoimi kolegami.
  33. Phishing – odpowiedzialność managera za cyberatak w placówce medycznej. Analiza zagrożenia i skuteczne metody przeciwdziałania w ochronie zdrowia.Innowacyjność produktu w jednostkach medycznych – prace badawczo – rozwojowe w jednostce medycznej.
  34. Filary mądrości – tajniki skutecznego przywództwa.
  35. Ustawa o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta – jak wdrożyć w placówce medycznej nowe przepisy?
  36. Feedback? Jaki feedback? To był zwykły „opr”, czyli jak zwracać uwagę pracownikom, żeby czuli motywację do zmiany zachowania.
  37. Kocha, lubi, szanuje. W jaki sposób wzbudzać miłość pacjentów do naszej placówki medycznej? 
  38. Sukcesja – pułapki i rozwiązania na zmianę warty, czyli przekazanie firmy swoim następcom
  39. Roszczenia płacowe personelu medycznego – ocena zasadności

Pełen program wydarzenia dostępny jest w załączeniu oraz na oficjalnej stronie pod adresem:

Prowadzący prezentacje to m.in.:

  1. doświadczeni trenerzy biznesu, mający za sobą setki godzin szkoleniowych dla branży medycznej,
  2. sprawdzeni prawnicy wyspecjalizowani w obszarze obsługi placówek medycznych,
  3. doradcy biznesowi i strategiczni znający specyfikę branży
  4. przedstawiciele Centrum E-Zdrowia czyli instytucji odpowiedzialnej za proces informatyzacji sektora opieki zdrowotnej,
  5. eksperci wspierający proces sprzedaży usług medycznych,
  6. praktycy w zarządzaniu placówką medyczną,
  7. profesjonaliści tworzący i chroniący dobry wizerunek centrum medycznego,
  8. twórcy i oferenci rozwiązań wspomagających pracę całej placówki medycznej.

Bardziej szczegółowe notki wraz ze zdjęciami poszczególnych prowadzących są w załączeniu do zaproszenia.

Dodatkowym atutem całego wydarzenia jest wystawa ze stoiskami partnerów wydarzenia, pozwalająca rozwinąć sieć kontaktów biznesowych.

Zgłoszenia udziału są przyjmowane za pośrednictwem oficjalnej strony wydarzenia 

–> Zgłoś Udział <– 

oraz alternatywnie poprzez wysłanie załączonego formularza zgłoszeniowego na adres e-mail biuro@mcbkonferencje.pl.

W przypadku problemów ze zgłoszeniem internetowym prosimy o kontakt i rejestrację telefoniczną pod nr 533-163-882.

Dostępne opcje udziału to:

  1. pakiet podstawowy: udział w konferencji, serwis kawowy wraz ze zróżnicowanym i pełnowartościowym poczęstunkiem w trakcie przerw, materiały konferencyjne przygotowane przez organizatorów i partnerów wydarzenia oraz numery okazowe czasopism branżowych.
    Wysokość inwestycji: 1 osoba 299zł brutto, 2 osoby  269zł brutto/os., 3 osoby i więcej-  249zł brutto/os.
  2. pakiet rozszerzony: pełna zawartość pakietu podstawowego oraz prezentacje w formie nagrania z wykładów ze wszystkich sal, certyfikat potwierdzający udział, wartościowe ebooki „Digitalizacja dokumentacji medycznej – najważniejsze wskazówki” oraz „Jak zarządzać pracą rejestracji medycznej?”, trzy dodatkowe unikalne szkolenie wideo do odtworzenia pt.: Nowe podejście do oceny pracowniczej – Menedżer w roli coachaNajczęstsze błędy w dokumentacji medycznej” oraz „Kontrola podmiotów leczniczych okiem kontrolującego”
    Wysokość inwestycji: 1 osoba 599 zł brutto, 2 osoby i więcej 499 zł brutto os.